نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

وصیت نامه

بسیجی جانباز شهید مصیب قاسمیان عزیزی

نام پدر : اسماعیل

تاریخ تولد : 1343

محل تولد : روستای عزیزک

شغل : کشاورز

محل شهادت : شلمچه

تاریخ شهادت : 19/10/1365

نام عملیات : کربلای پنج

 

 

 

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با درود و سلام به ائمه معصومین (ع) و انبیاء و ... و به تمامی شهدا و جانبازان و خانواده های معظم شهدا . خدایا تو را شکر می کنم که قدری مهلتم دادی تا اسلام واقعی را بشناسم و در خاموشی جهل از دنیا نروم برادران عزیز اماممان هل من ناصر ینصرنی صدا می زند و به یاری اش بشتابید و می دانم که لبیک گو هستید و از شما می خواهم امام عزیز را تنها نگذارید . این دنیا آزمایشی بیش نیست و زندگی جاوید آن جهان است و از شما برادران و خواهران روستای عزیزک می خواهم که همیشه در صحنه باشید در دعای کمیل شرکت کنید مادرجان بعد از شنیدن خبر مرگ من خواهش می کنم اشک مریز به خواهرانم بگو در سوگ من اشک نریزند . مادرجان من به داشتن چنین مادری افتخار می کنم و اگر از من بدی دیدی مرا عفو کن و اما تو ای پدر بزرگوارم درود بر تو که همچون ابراهیم فرزند خویش را به فرمان خدا به قربانگاه فرستادی و تو ای همسرم اولاً شهادتم را به تو تبریک می گویم . تو باید مثل حضرت زینب بردبار باشی اگر در طول زندگی از من بدی دیدی درگذر و فرزندانم را خوب تربیت کنید . وقتی که جنازه ام را آوردند فرزندانم را برای روبوسی نزدیک جنازه ام بیاورید و با من روبوسی نمائید و فرزندانم را به بسیج محل بفرستید و اما وصیتم به شما فرزندان عزیز ! راه اسلام را در پیش بگیرید و ادامه دهنده خط سرخ شهادت باشید . از خواهرانم می خواهم حجاب اسلامی را حفظ کنید . اما برادران عزیز : امام را تنها نگذارید و پشتیبان ولایت فقیه باشید و با فرزندان من مهربان باشید تا آنها فکر تنهایی را به خود راه ندهند و ناراحت نباشند . از دوستانم می خواهم که بسیج را گسترش دهند . از هیچ کس جز خدا نترسید . چون با این جلسات روح شهدا شاد می گردد و از همه کسانی که در مراسمم شرکت نمودند تشکر می کنم .

ای خانواده شهدا : با مردم رفتار خوبی داشته باشید و مردم را زیاد رنج و اذیت نکنید و از همدیگر رفتار خوشی نشان بدهید و تمام خانواده های شهدا با هم همبستگی داشته  باشید تا منافقان از این همبستگی شما رنجیده بشوند .

در پایان با چند دعا شما را به خدای بزرگ  می سپارم خدایا تو را به مقربان درگاهت همه ما را بیامرز خدایا شهادت ما را از سر لطف و کرامت قبول بگردان  - خدایا رزمندگان اسلام را پیروز بگردان خدایا مجروحین و جانبازان اسلام را شفا عنایت فرما .  والسلام

 



:: موضوعات مرتبط: شهید مصیب قاسمیان عزیزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1056
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد